CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Mau iklan mu Tersebar Seperti Virus?

AgLoCoMaiLs

aglocomails.com Homepages-Friends

Kamis, 19 Februari 2009

PUISI FAVORIT

BILA

Bila setiap kataku adalah air mata
Maka biarkan waktu yang menghapusnya
Bila kehadiran ku adalah luka
Maka anggaplah diriku tiada

Maaf...
Mungkin kau telah muak mendengarnya
Tak mungkin lagi kutorehkan bahagia
Di atas lembaran memori kita
Stiap langkahku hanyalah kesalahan
Yang membuat hatimu luluh lantak

Tiada yang harus dipertahankan
Tiada masa tuk memperbaiki
Smua harus terjadi
Smua pasti terjadi
Di sini kita memulai
Di sini kita akan mengakhiri


Besok...
Diriku bukan duniamu lagi
Dan di akhir jalan ini
Izinkan aku mengatakan sbuah kejujuran
Aku mencintaimu
Terlalu mencintaimu

Tapi aku tak pernah tahu
Bagaimana mencintai tanpa menyakitimu
Karna aku pun mencintai yang lain





DUA HATI

Ada dua hati aku tunggu
Di stiap luang ku
Berdesir...
Entah karna apa

Ada dua hati aku rindu
Di stiap hembus nafasku
Ada dua hati aku ucap
Di stiap igau ku

Ada dua hati aku puja
Entah mengapa...


Kenangan masa SMA
(Mizz U aLL ^_^ )

0 komentar: